Skoleskift

Alle skoleskift starter med en henvendelse på jeres barns nuværende skole

• Hvis jeres barns nuværende Folkeskole er beliggende i Københavns Kommune, vil dennes skoleleder vurdere, om I vil have gavn af, at få tilbudt rådgivning.
  • Hvis I bliver enige om rådgivning, vil området viderebehandle jeres ansøgning.
  • Hvis det ikke er relevant med rådgivning, så kontakt os endelig på telefon 33664950 eller på mail via nyboderskole@kk.dk

OBS:

• Bor I i Nyboder Skoles grunddistrikt eller flytter I til distriktet, er I garanteret en plads hos os.
  • Bor I udenfor Nyboder Skoles grunddistrikt, bliver I optaget, hvis der er plads. Afstandskriterium (nærmere boende frem for fjernere boende). Afstand mellem skole og hjem.

Ønsker I at høre mere om skoleskift, så kontakt os via telefon og så vil vi sammen kunne finde tid til at møde, hvor I kan se skolen og høre nærmere om de muligheder der er.

I og jeres barn kan selvfølgelig også, til enhver tid, fortryde ansøgningen om skoleskift.